26 de juny 2018

Presentació "Llunes d'atzabeja" Stonberg Ed. - La Caníbal - 20.06.18

Barcelona, juny 2018
 
Tanit Amorós, Montse Cercós, Cristina Company, Roigé, Montse Pellicer,
Miguel Moreno, Prudenci Gatell, Rosa Maria Pérez, Lluís Urpinell, Yeti.
 

Tenia moltes ganes d'aquest recital. Comptava amb grans amics poetes, la majoria amb varis llibres publicats i amb molts versos a les seves espatlles.
 

Hi anava amb la il·lusió de sempre: la de fer una presentació de les habituals amb una presentadora meravellosa, unes paraules meves, un recitat per part dels meus amics, excel·lents poetes, i la música d'un gran cantautor i amic.
 

Però hi havia alguna cosa que em deia que de nou poqueta assistència em trobaria i això podia torbar-me.
 
 
 
Cristina Company

Vaig aribar uns minuts abans i pel camí em vaig trobar amb la jove i bonica poeta Tanit Amorós i vam intercanviar unes breus paraules, (té una mirada molt bonica). Estava encantat de comptar amb ella; fa poc temps que ens coneixem.
 

 

Després em vaig trobar amb la resta d'amics participants: en Prudenci Gatell, la Montse Pellicer (La Pellicer), la Montse Cercós (La Cercós).
 

 
La Cercós i la Pellicer

Montse Cercós

 Montse Pellicer

Quan ja estava a punt d'entrar a la Llibreria La Caníbal vaig sentir la veu d'en Roigé (Ja he arribat!) i vam fer una xerradeta com de benvinguda. 
 

Per fi vaig aconseguir entrar i posar-nos d'acord amb el Jesús de la llibreria.
 
 
Roigé

 
Roigé
 
Just abans de l'hora del començament va arribar la meva germana, la Rosa Maria i el Lluís Urpinell.
 
 
Prudenci Gatell

Rosa Maria Pérez

 
Ja hi érem tots! 
 

Però no... faltava el públic... i em vaig sentir malament, però no ho vaig voler mostrar... 
 

Tenia una sensació de desànim. Entenc que la poesia no ven, que no sóc el millor poeta del món, que  probablement la gent ja en tingui prou, a aquestes alçades de la temporada, de tants recitals i, probablement, del plasta del Gabriel Maria Pérez.
 
 
El Yeti i la Cristina Company (gran presentadora)
 
I vam començar la presentació i... voleu saber una cosa? 
 

Tot el desànim es va esvair per moments. Sí, potser era una presentació en família, íntima, però vaja uns amics que tinc, i com reciten, i com donen caliu a aquests tipus d'esdeveniments! 

Luís Urpinell

 
Em vaig sentir més que reconfortat, i emocionat de veres. 
 

Ja només faltava la màgia de la música del Roigé, sempre amb un somriure, amb ritme i fent participar al públic, brillant!
 
Roigé
 
Quina meravella tot el que vaig viure amb aquests amics tan especials. Escoltar la teva poesia interpretada per altres. Escoltar paraules tan boniques envers la teva persona i poesia, és una passada. 
 

Vull donar-vos les gràcies, Cercós, Pellicer, Prudenci, Lluís, Tanit, Rosa Maria i Roigé, de tot tot tot cor. 
 

També al Jesús de la Llibreria La Caníbal per les atencions. 
 

I als que no vau venir, ¡¡¡el que us vau perdre, ¡¡¡babaus!!!! ha, ha, ha!!
 
 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada