21 d’ag. 2015

EL TEU SON - TU SUEÑO




Tens un moment per mi?
Si me'l dónes
prometo fer-te'l ben llarg,
amb mel vessada damunt el teu son.

Sé que aquest son és fugaç:
com les cendres dipositades en el temps,
el delit profund s’arrodoneix
quan em concedeixes aquests instants.

Si sabessis com s’encén
aquest regust dolç amb perles salades
que fa que l’àpat es faci golós
i permanent flux a marinada sucosa!

Són les teves marees
i el meu intens desig
que vull mesclar damunt el teu son
i el meu somni d’assaborir-te fins a la fi.

*******************************************

Tienes un momento para mí?
Si me lo das
prometo hacértelo bien largo,
con miel derramada sobre tu soñar.

Sé que este sueño es fugaz:
como las cenizas depositadas en el tiempo,
el deleite profundo se culmina
cuando me concedes estos instantes.

Si supieras como se enciende
este sabor dulce con perlas saladas
que hace que el ágape se haga goloso
y permanente flujo a marinada jugosa!

Son tus mareas
y mi intenso deseo
que quiero mezclar sobre tu soñar
y mi sueño de saborearte hasta el fin.




Barcelona, 21.08.15


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada