7 de des. 2016

Quan em faci gran © - Cuando me haga mayor ©



“A la meva mare”
 
Quan em faci gran
vull tenir una mare com tu ben a prop
que em doni caramels de paciència
i coloms de calma voleiant
damunt un mirall de bonesa. 
 
I em sentiré de nou infant
arraulit com en un cove d'espart
d'aquells que dúiem a la platja,
amb fruita i aigua dolça
per sadollar l’estiu i la sal marina. 
 
Serà un festeig a la màgia
de l’amor més profund,
de la vida cap al destí
guiat per pregàries de lluita
envers reals irrealitats. 
 
Quan em faci gran
et vull tenir a tu,
com ara i com sempre,
ben a prop meu,
 
mumareta dolça. 
 
************************ 

"A mi madre"
 
Cuando me haga mayor
quiero tener una madre como tú bien cerca
que me dé caramelos de paciencia
y palomas de calma revoloteando
sobre un espejo de bondad.

Y me sentiré de nuevo niño
acurrucado como en un cesto de esparto
de aquellos que llevábamos a la playa,
con fruta y agua dulce
para saciar el verano y la sal marina.

Será un festejo a la magia
del amor más profundo,
de la vida hacia el destino
guiado por oraciones de lucha
hacia reales irrealidades.

Cuando me haga mayor
quiero tenerte a ti,
como ahora y como siempre,
muy cerca de mí,

madrecita dulce.
 
 
Barcelona, desembre 2016 
 
“Tots els drets reservats” - “Todos los derechos reservados”
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada