22 de març 2017

TEMPS PREUAT © - TIEMPO PRECIADO ©




Potser no jugo gaire amb tu?
potser l'Univers em treu temps del teu univers?
Potser estic massa absorbit i no me n'adono?
 
I tinc por ...
 
No, no deixo d'estimar-te com tu a mi,
senzillament vull que coneguin el que tens,
i em costa segons, minuts, hores, dies!
 
Temps preuat!
 
Tantes vegades penso que hauria de deixar-ho
i estar només per tu i tots els meus
que en sou molts i tan fascinants!
 
I és que a voltes, sense voler-ho,
jo també em sento sol,
amb les meves platges imaginàries,
amb els meus blaus silents
amb les meves obscures tristors,
neguits i amargors.
 
**********************

¿Quizás no juego mucho contigo?
¿Quizás Univers me quita tiempo de tu universo?
¿Quizás estoy demasiado absorbido y no me doy cuenta?

y tengo miedo ...

No, no dejo de quererte como tú a mí,
sencillamente quiero que conozcan lo que tienes,
y me cuesta segundos, minutos, horas, días!

¡Tiempo preciado!

¡Tantas veces pienso que debería dejarlo
y estar sólo por ti y todos los míos,
que sois muchos y tan fascinantes!

Y es que a veces, sin quererlo,
yo también me siento solo,
con mis playas imaginarias,
con mis azules silentes
con mis oscuras tristezas,
desasosiegos y amargures.
 
 
“Drets reservats” – “ Derechos reservados”
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada