18 d’abr. 2018

CUESTIÓN DE PIEL - Paula Ensenyat

 
 
A voltes el món dóna moltes voltes, i a sobre hi ha molts camins, certs i incerts.
 
Jo he tingut la sort de conèixer una gran amiga que vaig descobrir compartint versos ja fa bastant de temps.
 
Però ara he tingut la sort de conèixer-la en persona i, a sobre, m'ha regalat el seu poemari.
 
No ho dubteu, busqueu-lo i compreu-lo, és una meravella:
 
Paula Ensenyat - "CUESTIÓN DE PIEL"
 
Una mostra?
 
 
 
I jo no m'he pogut estar i li dedico aquest humil poema:
 

MILANA Y SU VUELO ©

 

Milana vuela,

agita sus alas relucientes

y suelta polvo mágico,

mientras atraviesa bosques

llenos de colores,

con flores de alegres fragancias.

 

Si la ves volar cerca de ti,

ábrele el paso y

fíjate en la majestuosidad

de los versos dibujados

en sus alas blancas

bordados con seda plateada.

 

 

“Drets reservats”


 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada