21 de set. 2018

COM ES FA DE NIT © - CÓMO CAE LA NOCHE ©

 
"A la Júlia Badal en memòria d'en Miquel Alcón"


Com es fa de nit

abatuda per infinites llàgrimes estelades!

Gotes de malenconia, passions trencades

amb flamarades angoixades...

 

Va morir el meu amor, va morir una part de mi.

 

Trec el cap al balcó

i intento atrapar algun sospir

dels que em vas donar quan estaves,

però ara són sanglots entretallats

per estels de vellut blau.

 

Sense temps per caure més,

la meva nit es torna en dia vermellós

per jaspis en estoigs de tela negra,

perquè vull conservar el teu somriure

i aquest cor que ara batega lluny de mi.

 

Caurà de nou la nit

i els meus somnis dormiran amb els teus,

en una constel·lació en forma de diamant,

forjada en les meves mirades a la nit

que seguirà estelada i viva,

com el teu amor, perenne en el meu interior.

 

***************************************

 

¡Cómo cae la noche

abatida por infinitas lágrimas estrelladas!

Gotas de melancolía, pasiones rotas

con llamaradas angustiadas…

 

Murió mi amor, murió una parte de mí.

 

Me asomo al balcón

e intento atrapar algún suspiro

de los que me diste cuando estabas,

pero ahora son sollozos entrecortados

por cometas de terciopelo azul.

 

Sin tiempo para caer más,

mi noche se torna en día rojizo

por jaspes en estuches de tela negra,

porque quiero conservar tu sonrisa

y ese corazón que ahora palpita lejos de mí.

 

Caerá de nuevo la noche

y mis sueños dormirán junto a los tuyos,

en una constelación en forma de diamante,

forjada en mis miradas a la noche

que seguirá estrellada y viva,

como tu amor, perenne en mi interior.

 

“Drets reservats – Derechos reservados”

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada