28 d’abr. 2012

Espessors plenes - Espesuras llenas

Reso entre espais sense línies
espessors plenes de tendresa,
miralls romputs creant milers d’imatges
-cadascuna un sospir de la vida-
I copso raons per percebre’t propera
com la il•lusió de les paraules,
com la cremor dels remordiments,
com l’alè de melodies entre rosades.

Pensant en el que penso
tantes vegades em crec absent
que quan em trobo a prop de la descoberta
crec que el meu ego remuga desconcertat,
ja que desconcertat recorre pel meu seny
un ventall d’asprors asserenades
per les dolçors de la volada altiva
que empeny l’empeny per l’enclusa de la vida.

Però pensa que sempre intento somriure
espessors plenes de dolcesa,
amb camins potser entre laberints difuminats
-cadascun un rierol de la vida-
per copsar emocions en percebre’t propera,
com la il•lusió dels sentiments més amorosos
com la brillantor del teu càlid estimar
com l’alè d’uns versos entre gebrades ensucrades.


*******************************************

Rezo entre espacios sin líneas
espesuras llenas de ternura,
espejos rotos creando miles de imágenes
-cada una un suspiro de la vida-
Y capto razones para percibirte cercana
como la ilusión de las palabras,
como el ardor de los remordimientos,
como el aliento de melodías entre rocíos.

Pensando en lo que pienso
tantas veces me creo ausente
que cuando me encuentro cerca del descubrimiento
creo que mi ego rezonga desconcertado,
ya que desconcertado recorre por mi cordura
un abanico de asperezas serenas
por las dulzuras del vuelo altivo
que empuja el impulso por el yunque de la vida.

Pero piensa que siempre intento sonreír
espesuras llenas de dulzura,
con caminos quizás entre laberintos difuminados
-cada uno un arroyo de la vida-
para captar emociones al apercibirte cercana
como la ilusión de los sentimientos más amorosos,
como el brillo de tu cálido querer,
como el aliento de unos versos entre escarchas azucaradas.

Barcelona, Abril 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada