16 d’ag. 2012

SOLITUD ROGENT - SOLEDAD ROJIZA


He fet uns quants quilòmetres

i em sento cansat i relaxat,

veig al meu voltant fosca nit

a la vall dels silencis profunds,

mentre amb paraules petites

intento apropar aquests moments

a la meva solitud silent.



Uns perfums calms i relaxants

per transcriure sentiments aparents

remullats de nit d’agost calorós,

ensabonada per delits a desfici

de perverses paraules cruents,

capturant harmonies cadencioses

per la meva solitud rogent.



És tot:

han sigut tan sols uns moments...

sense espera es va allunyant

la meva solitud aparent.



***********************************


He hecho unos cuantos kilómetros
y me siento cansado y relajado,
veo a mi alrededor oscura noche
en el valle de los silencios profundos,
mientras con palabras pequeñas
intento acercar estos momentos
a mi soledad silente.

Unos perfumes calmados y relajantes
para transcribir sentimientos aparentes
remojados de noche de agosto caluroso,
enjabonada por delitos en desazón
de perversas palabras cruentas,
capturando armonías cadenciosas
por mi soledad rojiza.

Es todo:
han sido tan sólo unos momentos...
sin espera se va alejando
mi soledad aparente.



Moratalla, 16.08.12

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada