7 de nov. 2013

MÉS ENLLÀ DE LES PARAULES - MÁS ALLÁ DE LAS PALABRAS




Vull mantenir-me a recer
de les peculiars maneres que tens
d'observar l'univers,
el teu univers de flames de tardor,
barreges d'oblit, mescles d'humitat incolora.

Vull mantenir-me allunyat d'aquesta obvietat
que amara el teu ser a la rosada,
al gebre que es diposita
sobre el vel dels meus sentiments,
nocturnes i impàvides reverberacions de l'ànima.

I vull sentir-me proper
a la teva envoltant calor innata;
aquesta calor a voltes estranya però present
en els desitjos infinits d’abastar-te en plenitud,
impulsiva i egocèntricament.

Però la suma d'aquests somnis,
irreverents i inconnexos,
han rebentat el meu anhel, la meva força,
les meves ganes de conquistar-te i,
atordit, em recomponc i alço les ales
en un vol al més enllà de les paraules.


*******************************************

Quiero mantenerme a salvo
de las peculiares formas que tienes
de observar el universo,
tu universo de llamas de otoño,
mezclas de olvido, mezclas de humedad incolora.

Quiero mantenerme alejado de esa obviedad
que empapa tu ser al rocío,
a la escarcha que se deposita
sobre el velo de mis sentimientos,
nocturnas y impávidas reverberaciones del alma.

Y quiero sentirme cercano
a tu envolvente calor innato;
este calor a veces extraño pero presente
en los deseos infinitos de abarcarte en plenitud,
impulsiva y egocéntricamente.

Pero la suma de estos sueños,
irreverentes e inconexos,
han reventado mi anhelo, mi fuerza,
mis ganas de conquistarte y,
aturdido, me recompongo y alzo las alas

en un vuelo al más allá de mis palabras.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada