20 de maig 2015

POTSER EL MEU CERVELL © - QUIZÁS MI CEREBRO ©

 
 





Encara em queden gotes
que esdevenen versos pausats
amb calma estranya, 

                        -Potser el meu cervell- 

I no sé fer que s’esvaeixin mals rumors 

                        -malgrat tinc la pell cuirassada- 

Perquè sempre us tinc al cap,
com vampirs ufanosos i mesquins,
com falsos profetes insolidaris... 

Us conec...
Hi sou...
Ho sé...
Però no hi tornaré a caure. 

Ara ja navego en un univers realment blau
i no gris 

                        -ni glaçat- 

No,
pura intenció de donar-me als que em creuen
perquè si no, què seria de mi?
Només unes bubotes perdudes en el gris
i uns espectres de llum lineal. 

Però encara en tinc de gotes
que esdevenen versos pausats
amb calma feixuga i estranya... 

                        -Potser el meu cervell...
 

************************************************

 
Todavía me quedan gotas
que se convierten en versos pausados
con calma extraña,

                      -Quizás mi cerebro-

Y no sé hacer que se desvanezcan malos rumores

                      -a pesar de que tengo la piel acorazada-

Porque siempre os tengo en la cabeza,
como vampiros ufanos y mezquinos,
como falsos profetas insolidarios ...

Os conozco...
Estáis...
Lo sé...
Pero no volveré a caer.

Ahora ya navego en un universo realmente azul
y no gris

                   -ni helado-

No,
pura intención de darme los que me creen
porque si no, ¿qué sería de mí?
Sólo unos fantasmas perdidos en el gris
y unos espectros de luz lineal.

Pero todavía tengo gotas
que se convierten en versos pausados
con calma pesada y extraña ...

                 -quizás mi cerebro...

 

 

Gabriel Maria Pérez (Registrat)
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada