9 de maig 2015

TOBOLAN - Laura Jareño




"By Gabriel Maria Pérez"

Barcelona, Maig 2015  

Ja fa uns dies que vaig rebre aquest disc, bé rebre no, va ser un regal inesperat fet per la pròpia Laura, després d'assisitir a un concert magnífic al Racó de Baco, a Santa Coloma de Gramenet.

Sincerament us haig de dir que ja porta uns quants dies sonant tant per casa com al cotxe i és sorprenent, cada vegada que l'escoltem trobem nous registres, nous espais musicals adelitosament coberts per una espurna de suavitat musical, acompanyada d'una veu sensual perfectament motllurada i melòdicament melosa.

Sí senyor, es tracta d'un preciós i gran treball on hi podem trobar barreges de folk, boleros, pinzellades del sud, pessics al rock and roll.

Hi ha una altra cosa que ha provocat la meva admiració, i és que la nostra filla Àgatha, amb autisme, només sentir els primers acords es posa a cantar, a la seva manera esclar, però com si un pilot automàtic l'encengués i li fes penetrar, com instintivament, dins de les melodies de gairebé cada tema.

No vull destacar cap dels temes interpretats per damunt de cap altre, però trobo que “La Pàtria dels oblidats” es podria considerar com un himne en favor dels (dis) capacitats... Lloable.

I no deixem de banda els bons arranjaments i l'inestimable col·laboració del seu germà, en Javi Jareño, que aporta un plus més de qualitat al conjunt del cd.

Una recomanació de totes totes.

************************************************************************

"By Gabriel Maria Pérez"


Barcelona, Mayo 2015  

Ya hace unos días que recibí este disco, bien recibir no, fue un regalo inesperado hecho por la misma Laura, después de asistir a un concierto magnífico en el Rincón de Baco, en Santa Coloma de Gramenet.

Sinceramente os tengo que decir que ya lleva varios días sonando tanto para casa como en el coche y esperar, cada vez que la escuchamos encontramos nuevos registros, nuevos espacios musicales deliciosamente cubiertos por una chispa de suavidad musical, acompañada de una voz sensual perfectamente moldurada y melódicamente melosa.

Sí señor, se trata de un precioso y gran trabajo donde podemos encontrar mezclas de folk, boleros, pinceladas del sur, pellizcos al Rock and Roll.

Hay otra cosa que ha provocado mi admiración, y es que nuestra hija Àgatha, con autismo, sólo oír los primeros acordes se pone a cantar, a su manera claro, pero como si un piloto automático la encendiera y la hiciera penetrar, como instintivamente, dentro de las melodías de casi cada tema.

No quiero destacar ninguno de los temas interpretados por encima de cualquier otro, pero creo que "La Patria dels Oblidats" se podría considerar como un himno en favor de los (dis) capacitados ... Loable.

Y no dejemos de lado los buenos arreglos y la inestimable colaboración de su hermano, Javi Jareño, que aporta un plus más de calidad al conjunto del cd.

Una recomendación a toda costa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada