3 d’oct. 2015

JULIETA, LA VIDA EN BICICLETA de Glòria Colomer Rodà




He tingut sort: la sort de conèixer la Glòria Colomer i la sort de conèixer la Julieta, que ve a ser com un perfil seu, creat i originat directament des de dins del seu cor, probablement, aquest cor que sempre acompanya la Julieta, per allà on va.
Un traç prim i delicat, però amb molt dinamisme, reflex de vida, tendresa, amor i força.
Pots trobar-hi una mescla d'infantesa i de maduresa... també una innocència i timidesa, com la que els ulls i tènue somriure de la seva autora transmeten als quatre vents.
Per una banda sembla que les duess es complementen, ben acompanyades per una prosa poètica que li dóna força a aquest traç prim i delicat.
Us recomano de totes totes aquesta petita joia, no dubteu que gaudireu d'aquest llibre, i gaudireu com un infant, però també com un adult... no ho dubteu.

**************************************************************************
He tenido suerte: la suerte de conocer a Gloria Colomer y la suerte de conocer a Julieta, que viene a ser como un perfil suyo, creado y originado directamente desde dentro de su corazón, probablemente, ese corazón que siempre acompaña Julieta, allá por donde va.
Un trazo delgado y delicado, pero con mucho dinamismo, reflejo de vida, ternura, amor y fuerza.
Puedes encontrar una mezcla de niñez y de madurez ... también una inocencia y timidez, como la que los ojos y tenue sonrisa de su autora transmiten a los cuatro vientos.
Por un lado parece que las dos se complementan, bien acompañadas por una prosa poética que le da fuerza a este trazo delgado y delicado.
Os recomiendo a toda costa esta pequeña joya, no dudéis que disfrutaréis de este libro, y disfrutaréis como un niño, pero también como un adulto ... no lo dudéis.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada