12 de jul. 2018

En la teva mar serena © - En tu mar serena ©

 
No em canso de lliscar amb la mirada,
des dels teus genolls nus cap amunt,
i m’imagino una flor carnívora
esperant obrir-se de bat a bat
a l’embranzida de la meva fiblada.
 
No pateixis, no, estimada,
perquè tu em faràs d’aixoplug
i jo, mestre en fons marí,
pervers, però amb delit,
aprofundiré en la teva mar serena. 
 
**************************************
 
No me canso de deslizarme con la mirada,
desde tus rodillas desnudas hacia arriba,
y me imagino una flor carnívora
esperando abrirse de par en par
al empuje de mi punzada.
 
No sufras, no, querida,
porque tú me harás de cobijo
y yo, maestro en fondo marino,
perverso, pero con deleite,
profundizaré en tu mar serena.
 
 
“Drets reservats – Derechos reservados"
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada