18 de jul. 2018

POTSER SIGUI EL MOMENT © - QUIZÁS SEA EL MOMENTO ©

Foto: No Somos Escritores
 
 
Potser sigui el moment
de deixar-ho i partir dins de la soledat
cap els marges del camí,
sempre amb floretes de paper d’estany,
i fruir de les olors de primaveres closes,
estius oberts a la immensitat del no res,
tardors nacrades amb vents ocres
i hiverns amb blancors entre silencis.
 
La màgia hi serà sempre,
la pluja d’estels daurats reapareixerà
i els segles dels segles
coronaran l’estratègia de la fi.
 
No et pensis
que vol dir que me’n vaig,
només refuso tornar a caure de nou.
 
I ser lliure, lliure!
per expressar els meus desitjos,
la meva pau amb la meva pau,
el meu sexe amb cloïsses perfumades de salnitre,
els meus silencis compartits en l’univers tancat
dins la memòria dels records morts i passats.
 
I uns versos per dir-te que el meu camí continua
per dreceres més inhòspites, possiblement,
menys obertes als vostres ulls,
però plagades de llums com senyals del temps
amb els quals, acabaré aclucant la mirada.
 
**************************************
 
Quizás sea el momento
de dejarlo y partir dentro de la soledad
hacia los márgenes del camino,
siempre con florecillas de papel de estaño,
y disfrutar de los olores a primaveras cerradas,
veranos abiertos a la inmensidad de la nada,
otoños nacarados con vientos ocres
e inviernos con blancuras entre silencios.
 
La magia estará siempre,
la lluvia de estrellas doradas reaparecerá
y los siglos de los siglos
coronarán la estrategia del fin.
 
No creas
que signifique que me voy,
sólo rehúso volver a caer de nuevo.
 
Y ser libre, ¡libre!
para expresar mis deseos,
mi paz con mi paz,
mi sexo con almejas perfumadas de salitre,
mis silencios compartidos en el universo cerrado
en la memoria de los recuerdos muertos y pasados.
 
Y unos versos para decirte que mi camino continúa
por atajos más inhóspitos, posiblemente,
menos abiertos a vuestros ojos,
pero plagados de luces como señales del tiempo
con los que, acabaré entrecerrando la mirada.
 
 
“Drets reservats” – “Derechos reservados”
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada