14 de nov. 2018

EIXUT © - SECO ©







Ja no em mires

quan passo per davant teu,

ni te’n recordes de mi,

ni deus saber qui sóc.

 

Han canviat molt els temps.

 

En canvi, jo,

quan passes per davant meu

et miro el perfil,

els teus dits,

els teus peus,

el teu cul,

i aquell caminar que encara conserves

des de petita.

 

Ara bé,

reflexiono i canvio de postura,

recolzo la barbeta a la meva mà dreta

i penso:

No m’hauré equivocat de conte?

 

Tant se val,

m’ha agradat veure't

passar per davant meu,

com sempre he fet

des de la finestra del pervers,

que és un mode alegre de dir-me

 

Estic eixut.

 

********************************************

 

Ya no me miras

cuando paso por delante de ti,

ni te acuerdas de mí,

ni debes saber quién soy.

 

Han cambiado mucho los tiempos.

 

En cambio, yo,

cuando pasas por delante de mí

te miro el perfil,

tus dedos,

tus pies,

tu culo,

y aquel andar que aún conservas

desde pequeña.

 

Ahora bien,

reflexiono y cambio de postura,

apoyo la barbilla en mi mano derecha

y pienso:

¿No me habré equivocado de cuento?

 

No importa,

me ha gustado verte

pasar por delante de mí,

como siempre he hecho

desde la ventana del perverso,

que es un modo alegre de decirme

 

Estoy seco.

 

 

“Drets reservats – Derechos reservados”
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada