23 de set. 2012

JO INTENTO


Jo intento apropar-me a la teva tebiesa,
perquè així revisc frescor de pensament
i esglais temperats.  

I s’encén l’aigua,
onejant la blavor d’un desig luminiscent,
perquè la llavor que m’embafa
és profund reguitzell de vegetació angosta. 

Jo intento apropar-me a la teva miscel•lània,
perquè m’enalteix l’esperit salvatge
i em fereix les inquietuds esquerpes. 

I s’encén el gust per estimar
el que és innocu forat de penombres il•lusòries,
perquè m’ofega el ventre,
esquinçant-me les remors profundes de l’estaló del seny. 

I si m’atrapes amb la mà estesa
demanant aixopluc d’un servent roinejat d’amor,
em perdura el naufragi d’un navegant perdut
entre la broma noble d’un miratge verge d’ofrenes.

 
Del Llibre PERENNE:
http://yetibarna.blogspot.com.es/2012/01/perenne-el-llibre-el-libro.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada