Frank Zappa

FRANK ZAPPA

"Tants llibres, tan poc temps"

******************************
"Tantos libros, tan poco tiempo"

******************************
"So many books, so little time"

2 de juny 2014

MATINAL AMB ELS "QUÉ PASA CONTIGO, TRIO?" - MATINAL CON LOS "QUÉ PASA CONTIGO, TRIO?"






Barcelona, juny 2014

Aquest passat dissabte vaig tenir el plaer de poder assistir per primera vegada, a un concert del grup de jazz, “Qué Pasa Contigo, Trío?” al  XI Cicle d'aperitius musicals matinals al porxo de la Sedeta





Un migdia de dissabte amb un ambient absolutament primaveral, ideal per, amb una cerveseta i un aperitiu, poder gaudir de la bona música i professionalitat d’uns músics d’una gran qualitat. 

Quan escoltes segons quines bandes, com és el cas, sents com, a la vegada, senten la música i perceps bona sincronia i sintonia entre ells.




Es nota que fa temps que son dins del món de la música i desgranen el seu bon saber fer amb brillantor.

Clàssics del jazz de tots els temps i temes propis, fan d’aquest trio un equip complet i ple de bones maners.




Us recomano, sense cap dubte, que aprofiteu qualsevol oportunitat per escoltar-los en directe i gaudir d’una bona estona musical.


I no deixeu de comprar-vos el seu primer disc, que duu el mateix nom del grup: Qué Pasa Contigo, Trío? 2013 by Jam Sessions Records.



Membres: Jeroni Pagan, piano - Àngel Blanch, baix fretless - Miquel Garcés, bateria


**********************************************************


Barcelona, ​​junio 2014

Este pasado sábado tuve el placer de poder asistir por primera vez , a un concierto del grupo de jazz, "Qué Pasa Contigo, Trío ? " En el XI Ciclo de aperitivos musicales matinales en el porche de la Sedeta

Un mediodía de sábado con un ambiente absolutamente primaveral, ideal para, con una cervecita y un aperitivo, disfrutar de la buena música y profesionalidad de unos músicos de una gran calidad.

Cuando escuchas según qué bandas, como es el caso, sientes como, a la vez, sienten la música y percibes buena sincronía y sintonía entre ellos.

Se nota que hace tiempo que están dentro del mundo de la música y desgranan su buen saber hacer con brillo.

Clásicos del jazz de todos los tiempos y temas propios, hacen de este trío un equipo completo y lleno de buenas maneras.

Os recomiendo , sin duda alguna, que aproveche cualquier oportunidad para escucharlos en directo y disfrutar de un buen rato musical.

Y no dejéis de comprar su primer disco, que lleva el mismo nombre del grupo: Qué Pasa Contigo, Trío?  2013 by Jam Sessions Records. 


Miembros: Jeroni Pagan, piano - Ángel Blanch , bajo fretless - Miguel Garcés , batería

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada