2 de nov. 2014

LA SEVA PRESÈNCIA © - SU PRESENCIA ©








La seva presència
em feia sentir ferm durant la mitja nit.
El meu cor volava mentre ella m’envoltava
i el cel es tornava llum
mentre la nit se’ns empassava.

És dur a voltes
veure com aquells temps passen de llarg
i no tornes a viure el que era i ja no hi serà,
perquè cadascun té un camí diferent
i les planures de les nits defugen.

En sóc conscient
que puc adormir-me sense adormir-me.
El temps va passant i crema aquells moments;
les ombres del passat, les escletxes del present,
mentre la nit se m’empassa.

La teva presència
em fa sentir lúcid durant la mitja nit.
El meu cor vola mentre m’envoltes
i el cel es torna llum
i les planures de la nit defugen.


*******************************************

Su presencia
me hacía sentir firme durante la media noche.
Mi corazón volaba mientras ella me rodeaba
y el cielo se volvía luz
mientras la noche se nos engullía.

Es duro a veces
ver cómo aquellos tiempos pasan de largo
y no vuelves a vivir lo que era y ya no estará,
porque cada uno tiene un camino diferente
y las llanuras de las noches rehuyen.

Soy consciente
que puedo dormirme sin dormirme.
El tiempo va pasando y quema aquellos momentos;
las sombras del pasado, las rendijas del presente,
mientras la noche se me engulle.

Tu presencia
me hace sentir lúcido durante la media noche.
Mi corazón vuela mientras me rodea
y el cielo se vuelve luz
y las llanuras de la noche rehuyen.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada