Frank Zappa

FRANK ZAPPA

"Tants llibres, tan poc temps"

******************************
"Tantos libros, tan poco tiempo"

******************************
"So many books, so little time"

18 de nov. 2014

"MONTSE Y JOSE" JAVI JAREÑO








Barcelona 18 novembre 2014

He tingut la gran sort de trobar-me en el camí amb un homenot sensible i ple de força, com la que traspua a les seves cançons.
He tingut la sort de conèixer i fer amistat amb un gran músic, que sap com copsar en les seves cançons el que es viu actualment en una societat plena de polítics lladregots i corruptes, de pobresa, de treballadors a qui els han robat gran part de la seva dignitat.
I també algú ple de sentiments, de delicadesa i crits al vent, d'amor i d'arrels familiars.
Un músic de cap a peus que emergeix amb empenta.
Tot això és el que en Javi ha sabut transmetre en el seu quart disc "Montse y Javi", dedicat als seus pares... tot això amb una sensació de bon savoire faire.
Un disc que en deu temes ens diu molt de la vida, de la quotidianitat i de l'amistat, amb grans músics i bones col·laboracions, com les de la seva germana Laura y altres com Matilde Pando, Matías Pando, Migué de la Rosa y Miguel Aranda.
Acompanyat pel recolzament de molt bons músics.
Un nou disc d'algu que fa poc he descobert, he tingut la més que sort de conèixer i que us recomano mil per cent.

************************************************************************

Barcelona 18 de noviembre 2014

He tenido la gran suerte de encontrarme en el camino con un hombretón sensible y lleno de fuerza, como la que transpira en sus canciones.
He tenido la suerte de conocer y hacer amistad con un gran músico, que sabe cómo captar en sus canciones lo que se vive actualmente en una sociedad llena de políticos rateros y corruptos, de pobreza, de trabajadores a los que les han robado gran parte de la su dignidad.
Y también alguien lleno de sentimientos, de delicadeza y gritos al viento, de amor y de raíces familiares.
Un músico de pies a cabeza que emerge con empuje.
Todo esto es lo que Javi ha sabido transmitir en su cuarto disco "Montse y Javi", dedicado a sus padres ... todo ello con una sensación de buen savoire faire.
Un disco que en diez temas nos dice mucho de la vida, de la cotidianidad y de la amistad, con grandes músicos y buenas colaboraciones, como las de su hermana Laura y otros como Matilde Pando, Matías Pando, Migué de la Rosa y Miguel Aranda.
Acompañado por el apoyo de muy buenos músicos.
Un nuevo disco de alguien que hace poco he descubierto, he tenido la más que suerte de conocer y que os recomiendo mil por cien.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada