18 de gen. 2015

NO HO ENTENC - NO LO ENTIENDO © En agraïment a la Júlia Badal



CONTRA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

CONTRA VIOLENCIA DE GÉNERO



En agraïment a la Júlia Badal


No ho entenc.
Com és possible, amor meu,
que quan vaig venir a estimar-te
em confongueres amb el teu plor?

Si jo només venia a estimar-te,
com és possible, amor meu?
mai he deixat de fer-ho:
estimar-te amb tots els sentits.

Tu ets el meu plaer
i jo et dono la meva passió.
Jo seré el teu amo
i sempre seràs el meu lingot daurat.

No ho entenc.
Ahir gemegaves mentre fèiem l'amor
i avui gemegues pel dolor.
Jo sóc el teu amo
i et posseiré fins i tot el dolor.

Sí, és aquest el poder que et tinc:
fins a la fi, només meva,
però...
No ho entenc, no ho entenc,

Plores encara?

********************************

En agradecimiento a Júlia Badal


No lo entiendo.
¿Como es posible, amor mío,
que cuando vine a amarte
me confundieras con tu llanto?

Si yo sólo venía a amarte,
¿cómo es posible, mi amor?
nunca he dejado de hacerlo:
amarte con todos los sentidos.

Tú eres mi placer
y yo te doy mi pasión.
Yo seré tu dueño
y siempre serás mi lingote dorado.

No lo entiendo.
Ayer gemías mientras hacíamos el amor
y hoy gimes por el dolor.
Yo soy tu dueño
y te poseeré incluso el dolor.

Sí, es este el poder que te tengo:
hasta el fin, solo mía,
pero ...
No lo entiendo, no lo entiendo,

Lloras todavía?




Octubre 2014

Gabriel Maria Pérez 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada