6 de juny 2016

TINC LA MEVA LLUNA © - TENGO MI LUNA ©



 

He cercat amics i n’he trobat,
m’han cercat amics i m’han trobat:
flames d’escalfor i abraçades.
També n’hi ha de burletes
-sempre n’hi ha-
però jo amb tu i tu amb mi,
si vols, podrem anar endavant
per camins paral·lels, però endavant. 

La meva porta és oberta,
només has de ser com ets,
i no em tallis el camí ni el vent,
car de revolts el món n’és ple. 

Si vols podrem anar endavant,
per camins paral·lels, però junts,
i crec que les dreceres
per arribar a un mateix indret
les podrem compartir,
tu amb mi i jo amb tu,
més enllà del que ens creiem. 

Però recorda 

... Ja tinc la meva lluna ...

 
********************************

 He buscado amigos y los he encontrado,
me han buscado amigos y me han encontrado:
llamas de calor y abrazos.
También hay de burlones
-siempre los hay-
pero yo contigo y tú conmigo,
si quieres, podremos ir adelante
por caminos paralelos, pero adelante.

Mi puerta está abierta,
sólo debes ser como eres,
y no me cortes el camino ni el viento,
porque de curvas el mundo está lleno.

Si quieres podremos ir adelante,
por caminos paralelos, pero juntos,
y creo que los atajos
para llegar a un mismo lugar
los podremos compartir,
tú conmigo y yo contigo,
más allá de lo que nos creemos.

pero recuerda

... Ya tengo mi luna ...
 
 
 
 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada