4 de maig 2017

DIAMANT © - DIAMANTE ©


 

Si l'Àgatha no somriu
jo tampoc ho faig
i tot el que m'envolta es torna gris,
closca de cargol al fons del mar.
 
Si la meva nena no està bé
jo tampoc vaig bé...
El son es desvetlla,
les hores, elèctriques ones.
 
Ajagut al seu costat
em mira amb aquests ulls grans,
joguineja amb les culleretes
i sembla donar-me les gràcies
per ser a prop d’ella.
 
No m'allunyaré, diamant meu,
no  m'allunyaré.
 
Sempre fidel a tu
fins on pugui arribar
 
**************************

Si Àgatha no sonríe
yo tampoco lo hago
y todo lo que me rodea se vuelve gris,
concha de caracol al fondo del mar.

Si mi niña no está bien
yo tampoco voy bien ...
El sueño se desvela,
las horas, eléctricas ondas.

Acostado a su lado
me mira con esos ojos grandes,
juguetea con las cucharillas
y parece darme las gracias
por estar cerca de ella.

No me alejaré, diamante mío,
no me alejaré.

Siempre fiel a ti
hasta donde pueda llegar.
 
 
“Drets reservats – “Derechos reservados”

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada